CONTACT

 
 
 
 

LEVERING 

U krijgt de optie om via post.nl of DHL uw product toegestuurd te krijgen.
Die altijd voorzien is van een Track and Trace code. Mist het product met postzegel verzonden kan/mag worden.

RETOURBELEID

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit wil ik natuurlijk zo snel mogeelijk voor u plossen.
Mijn retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarde...

24/7  Contact

U kunt 24/7 contact met mij op nemen via mail of aangegeven social media.  En ik zal mijn best doen uw vraag zo snel mogelijk te betantwoorden.

Veel gestelde vragen



Kan ik mijn bestelling terugsturen?

U kunt uw bestelling terug sturen als hij voldoet aan de volgende voorwaarden.

De kosten voor de retour zending zijn voor de koper.


Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?


Als uw bestelling voldoet aan de voorwaarden, kunt u na overleg en goedkeuring
uw bestelling terug sturen via uw leverancier naar keuze.
U krijgt dan nog de optie of u een nieuw product wil of geld teruggave.
Deze gaat pas in als uw bestelling weer bij mij binnen is.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?


Ja.. u kunt uw bestelling alleen annuleren als u nog geen mail
heeft ontvangen dat uw bestelling in behandeling is.


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

U kunt uw bestelling alleen wijzingen als uw bestelling nog niet in behandeling is.
Toch na behandeling iets willen wijzigen neem dan zo snel mogelijk
contact op via mail of social media.


Aan welke landen lever je?

Ik lever voornamelijk alleen in Nederland.
Bij uitzonderingen zijn de kosten voor de koper.

Hoe bestel ik bij jou?


U kunt bij mij bestellen via mail , social media of via de mijn webwinkel.

Wat is de leveringstermijn?


Dit hangt van het volgnde af heeft u iets uit de webwinkel besteld
dan wordt het minima binnen 2 dagen verstuurd.
Heeft u iets besteld wat ik voor u moet gaan maken dan spreken
wij samen de uiterlijke leverdatum af.


Kan ik mijn bestelling ook afhalen? 

Ja alleen als daar strikt en duidelijke afspraken over gemaakt zijn.


Hoe kan ik betalen?

U krijgt via de webwinkel de mogelijkheid om digitaal te betalen.
Ook bij ophalen kunt u met uw pinpas of betaalverzoek betalen.
Ik accepteer geen contant geld.


Is mijn betaling/bestelling gelukt?

Als uw betaling/bestelling gelukt is krijgt u dat direct per mail bevestigd.
Is dit niet het geval neem dan zo snel mogelijk contanct met mij op.
Controleer daarvoor wel eerst uw spam mail.


Wanneer is mijn product weer op voorraad?

Het kan zijn dat u net achter het net vist en de voorraad op is.
Wat al vervelend genoeg is.
Maar geen probleem u kunt dan aangeven
dat u wilt wachten tot het product weer op voorraad is.
Of wat misschien nog leuker is mij een mail sturen en het gewenste product
persoonlijker laten maken. Dit is geheel kostenloos mits er niet te veel
aan product wordt toegevoegd.


Verkopen je ook cadeaubonnen?

Ja u kunt deze digitaal kopen of een fysieke vorm toegezonden krijgen.
zie webwinkel.

Hebben je een showroom of een fysieke winkel?

Nee alles wordt van uit huis gedaan.
Daarom is de aangegeven locatie ook
geen bezoekers adres.
Mist in strikt overleg dat u uw product komt ophalen.


Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?


Mijn garantie geld tot aan de deur.
Als het product na openen breekt of kapot gaat
is dat zeer spijtig maar kan ik er verder niet heel veel meer aan doen.




Zakelijke titel Straatnaam en huisnummer Postcode Stad
Maandag
Gesloten
Dinsdag
Gesloten
Woensdag
09:00 - 17:00
Donderdag
Gesloten
Vrijdag
09:00 - 17:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten

Tijden van maandag t/m vrijdag gelden niet voor de webwinkel