Retour voorwaarden

Retourvoorwaarden

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend!
Dit wil ik natuurlijk zo snel mogelijk voor u oplossen.
Binnen 14 dagen na ontvangst kunt u een product retourneren.

De retourservice is alleen mogelijk voor producten die
voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het product is ongedragen en ongewassen.


Welke producten kan ik niet retourneren?

Vanwege hygiënische redenen zijn deze producten uitgesloten van de retourservice wanneer de verzegeling is verbroken:

  • Oorbellen

De volgende producten zijn ook uitgesloten van onze retourservice:

    • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten.
    • Cadeaubonnen en -kaarten.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

De kosten voor het retouren van het product is geheel voor uw eigen rekening.

U kunt dus zelf kiezen met welke leverancier u het retour zend. Er moet wel een track and

trace code aan verbonden zijn zodat ik kan zien waar het product zich bevind en bewijs dat het product ook daad werkelijk retour is gezonden.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra ik uw retourpakket heb ontvangen krijgt u het aankoopbedrag uiterlijk binne  3 werkdagen terug. Ik wacht met terugbetalen totdat ik de retour heb ontvangen of totdat u aangetoond hebt dat u deze retour hebt gestuurd (track and trace). Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door u gekozen betaalmethode.